niedziela, 5 listopada 2017

Miłość w Internecie, czyli jak znaleźć faceta na portalu randkowym?

Poszukiwanie miłości w internecie, dla wielu osób jest nierealne, i na myśl przywołuje wiele wątpliwości. Internet to miejsce przypominające ogromny bazar z "drugimi połówkami", gdzie nie zawsze jest złotem to co się świeci. Często nastawienie nasze do tych znajomości na starcie, przekreśla znalezienie kogoś wartościowego. Wiele osób dlatego zadaje pytanie "jak znaleźć miłość w Internecie?"

Wiele osób zastanawia się jak można szukać miłości w internecie, ale tak naprawdę to takie samo miejsce jak każde inne. Tylko tutaj to słowa, i to co pisze druga osoba staje na pierwszym planie, a nie wygląd. Wiem tylko, że wiele par w realnym świecie nie miało by szansy się poznać, a w Internecie już tak.

Sama znalazłam swojego chłopaka na portalu randkowym, a mianowicie na Sympatii. Zaczęliśmy ze sobą pisać pod koniec stycznia. Jesteśmy razem od lutego i nie zanosi się na zmiany, więc wydaje mi się, że moje wskazówki mogą Wam się przydać, w znalezieniu kogoś wartościowego.


10 Wskazówek jak znaleźć fajnego faceta na portalu randkowym


  1. Nie twórz w głowie obrazu idealnego faceta. Wiadomo, że są pewne cech, na które zwracasz uwagę, ale ludzie idealni nie istnieją. Jest mało prawdopodobne, że znajdziesz kogoś, kto w 100% sprosta Twoim oczekiwaniom. Raczej skup się na tym jaką Ty jesteś osobą i co do Ciebie pasuje, a co kompletnie Cię odrzuca. I na podstawie maksymalnie trzech najważniejszych dla Ciebie cech postaraj się znaleźć kogoś kto zakwalifikuje się do I etapu.
  2. Potraktuj to jak casting, więc z im większą ilością facetów będziesz pisać, tym łatwiej będzie Ci poznać kogoś w Twoim stylu. Jak już ktoś wygra casting to umów się z nim.  Poświęć więcej czasu na rozmowę zanom zdecydujesz się na randkę. 
  3. Nie śpiesz się, to że ktoś po trzech rozmowach wydaje Ci się wyganą w totolotka to nie znaczy, że tak będzie w prawdziwym życiu. Nie umawiaj się od razu, jeśli będzie Ci się z nim pisać dobrze, spotkanie wyjdzie naturalnie po kilku tygodniach.
  4. Nie narzucaj się. Wiele fajnych dziewczyn przegrywa na starcie, ponieważ nagminnie piszą pierwsze do facetów i wychodzą na zdesperowane. Facet, któremu się spodobasz na pewno znajdzie czas by się odezwać.
  5. Bądź szczera. Udając kogoś innego nie będzie Ci łatwo znaleźć osobę pasującą do Ciebie. Niestety nie da się udawać całe życie, że kochasz piłkę nożną i golonkę w piwie, gdy fascynuje Cię balet i uwielbiasz kuchnię francuską. Po za tym będąc autentyczną będzie Ci go łatwiej oczarować. Nie gryź się w język, pisz to co myślisz.
  6. Nie zakładaj od razu związku. Ciesz się chwilą, nie wiesz czy dana osoba po prostu randkuje i odhacza nowe zdobycze czy szuka kogoś na dłużej. Gdy po pierwszym spotkaniu zaczniesz sobie wyobrażać związek, możesz się rozczarować.
  7. Gdy ktoś Ci wpadnie w oko napisz do niego, ale postaraj się być oryginalna i nie wysyłaj przeładowanej wiadomości. Niech ona nawiązuje do jego opisu albo zdjęć. Niech to będzie indywidualne.
  8. Napisz coś o sobie. Jeśli w opisie będzie "jestem jaka jestem, napisz to się dowiesz" albo "ciężko napisać o sobie" na pewno go to nie zachęci. Poświęć trochę czasu by napisać więcej niż dwa zdania. Ciekawa osoba posiadająca własne pasje ma większe szanse na znalezienie kogoś ciekawego.
  9. Zadbaj o dobre aktualne zdjęcia, niech widać na nich Twoją uśmiechniętą buźkę, ale też całą sylwetkę. Po prostu nikt nie lubi kupować kota w worku, dlatego na spotkaniu na żywo nie będzie dało się ukryć, że jesteś chuda/gruba/niska/wysoka. A czasem stawianie kogoś przed faktem dokonanym powoduje ucieczkę.
  10. Daj sobie czas. To, że jesteś zalogowana to nie znaczy, że w ciągu tygodnia, albo dwóch uda Ci się znaleźć kogoś w Twoim typie, to nie znaczy, że go tam nie ma. Mój facet znalazł się po ponad miesiącu 300 km ode mnie w Warszawie, i odległość nie była żadną przeszkodą.




13 komentarzy:

  1. Internet jest bardzo dobrym sposobem na poznanie ciekawej osoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo życiowe! Gdyby nie Internet w dzisiejszych czasach to byłoby trudno funkcjonować :) gdyby nie Internet także nie poznalabym mojego ukochanego z którym jestem prawie 2 lata ;) Internet jak opisujesz to nic innego jak normalny świat lecz dokładnie trzeba mieć te ultimatum z szczerością ufnością itd ;) bardzo dobry pomysł na post :) pozdrawiam będę tutaj częściej;:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie wielu moich znajomych poznało swoich partnerów w internecie i nikt z nas nie widzi w tym nic dziwnego. Wydaje mi się, że jak w życiu codziennym autentyczność jest najbardziej pożądana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie czasy - szybciej można znaleźć kogoś w sieci niż w realu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Internet to bardzo dobry sposób by kogoś sobie znaleźć trzeba tylko umieć szukać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uważam, że internet to bardzo dobry sposób na znalezienie drugiej połówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiscie tego nie przezylam, ale mam dwie znajome ktore na wlwsnie takich portalach znalazly milosc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swojego chłopaka prawdę mówiąc tez poznałam przez internet. Wcześniej mijalismy się w drodze do pracy, a później zlapalismy kontakt na fejsie i tak sobie razem już jesteśmy. Świetny post. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłości przez internet nie znalazłam, ale piękny rok wypełniony zauroczeniem i wielką przygodą. Internet jest w pewnym sensie drzwiami do osiągnięcia różnych celów. Miłości w internecie się nie znajdzie, najwyżej sek, ale to nie jest dla każdego priorytetem. Można znaleźć człowieka, a co dalej to już wszystko zależy od nas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Największy problem polega na tym, że w internecie mało jest osób prawdziwych. Przeważnie udaje się kogoś innego by wywrzeć dobre wrażenie na drugiej osobie. Ciężko tfafić na kogoś prawdziwego. Co nie znaczy, że to niemożliwy, po prostu jest to cholernie trudne. Moim zdaniem to właśnie w realu najłatwiej znaleść partnerkę czy partnera. Życie realne bardzo szybko wszystko weryfikuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy tego nie próbowałam, ale ciekawy poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie się sprawdziło po nieudanym związku na odległość znalazłam miłość na portalu randkowym ... nie szukałam nikogo tak po prostu założyłam konto i jakoś tak wyszło ... jesteśmy 4 lata, zamieszkaliśmy ze sobą bardzo szybko, obecnie rok po ślubie :) polecam takie sposoby zawierania znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja mojego (już narzeczonego) poznałam na wydarzeniu na facebooku "poznam męża w 2015 roku" hahaah, nadal w to nie wierzę :D urzekł mnie jego zabawny post o tym jak wielkie ma wymagania co do partnerki, a okazało się póżniej że mieszkamy w tym samym mieście i nawet się często mijamy na ulicy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Królowa Chaosu , Blogger