sobota, 16 grudnia 2017

Kim jestem i dlaczego powstał ten blog?

Może powinnam od tego zaczęć, w końcu warto abyście wiedzieli komu poświęcacie swój cenny czas.  Od dłuższego czasu zbierałam się do napisania kilku słów. 




Od zawsze lubiłam pisać, nie jest też to mój pierwszy blog, natomiast jest który prowadzę regularnie. Moim planem na przyszłość jest zostać dziennikarzem. Z resztą jak przeglądaliście moje starsze posty, to wiecie, że już zdarza mi się gdzieś pisać. Zmotywował mnie do założenia bloga mój chłopak, miała być to pozytywna odpowiedź na jesienną chandrę i spadek nastroju. Coś co mnie naładuje pozytywną energią. Dzięki blogowaniu też w jakiś sposób uczę się panować nad chaosem w mojej głowie oraz pewnej systematyczności. Czy to coś daje? Wydaje mi się, że tak. 
Im więcej piszę też przychodzi mi to z większą łatwością. Niestety jestem cholernym dyslektykiem i nie widzę, np. że zjadłam jakąś literę, albo wpisałam inną. Mimo wszystko staram się poprawiać błędy. Posiadanie dysleksji przy czytaniu książek, jest zdecydowanym plusem bo mój mózg widzi całe słowa i dzięki temu idzie mi to zdecydowanie szybciej, ale przy takim postrzeganiu poprawienie literówki staje się niestety problemem.  

Więc co by nie było bardzo chaotycznie kilka faktów o mnie. 

  1. Moja playlista raczej jest dosyć inna, ponieważ dominuje tam polski punk, rock z lat 80-tych, resztą ogólnie uwielbiam lata 80-te  w muzyce, natomiast tego co leci obecnie w radiu po prostu nie znam. 
  2. Uwielbiam zbierać czterolistne koniczyny to dla mnie taki dziwny znak, że będzie dobrze, że stanie się coś pozytywnego,  że szczęście jest gdzieś w pobliżu. 
  3. Jestem ogromną fanką Marylin Monroe, fascynuje mnie jest postać. Uwielbiam ją oglądać na ekranie. Była piękna i wbrew pozorom bardzo inteligentna. 
  4. Jestem cholernie sentymentalna i lubię zbierać rzeczy, które wywołują u mnie pozytywne wspomnienia, dlatego też mam dosyć duże archiwum zdjęć, które często wywołuję. 
  5. Na co dzień zwykle się nie maluję, i często zdarza mi się tak wyjść z domu, ale nie umiem zrezygnować z kolorowych końcówek.
  6. Praktycznie nie oglądam Telewizji, obecnie nie oglądam nawet seriali online ale za to na TVN player obejrzałam wszystkie serie kuchennych rewolucji. 
  7. Jestem fanką musicali  od momentu kiedy zobaczyłam na żywo "Romeo i Julię" Józefowicza
  8. Często za bardzo się przejmuję różnymi rzeczami. 
  9. Jestem zakochana w Paryżu, uwielbiam klimat takiej bohemy artystycznej
  10. Byłam jedyną osobą w grupie z szansą na stypendium, ale dziennikarstwo zakończyłam po pierwszym semestrze ponieważ prowadząca ćwiczenia nie chciała mi dać wpisu, mimo wystawionej oceny. 
  11.  Nie lubię jesieni, to okres kiedy problemy zwyczajnie mnie przytłaczają, a ja najchętniej zakopałabym się w łóżku. 
  12. Uwielbiam koty. 
  13. Mam szerokie spektrum zainteresowań i lubię się uczyć. 
  14. Lubię przerabiać ciuchy, albo robić jakieś DIY
  15. Najczęściej chodzę w trampkach. 
  16. Panicznie boję się latać samolotami
  17. Zawsze lubiłam polski, historię, wos i plastykę. Z resztą zawsze miałam szczęście do fajnych nauczycieli. 
  18. Czasem biorę za dużo na siebie, ponieważ myślę, że dam radę. 
  19. Moje życie składa się z niecodziennych przypadków, które często są wręcz nieprawdopodobne. 
  20. Interesuję się ezoteyryką, ale też psychologią, marketingiem, gotowaniem, lubię co nieco wiedzieć o muzyce której słucham, podobają mi się stare amerykańskie samochody. Z resztą spektrum moich zainteresowań jest dosyć szerokie jak pisałam tutaj.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Królowa Chaosu , Blogger